FOTOCAT 2020, CANCEL·LAT

Notícies » FOTOCAT 2020, CANCEL·LAT
FOTOCAT 2020, CANCEL·LAT
30/04/2020

Us fem avinent que donades les actuals i futures circumstàncies provocades per la pandèmia del COVID-19, hem de cancel·lar el FOTOCAT 2020 que estava previst celebrar a mitjans del proper mes de setembre.
Això no vol dir, però, que la Federació Catalana de Fotografia s’aturi i, per tant, en un format diferent, seguirem fent totes les activitats que giren a l’entorn del FOTOCAT.
Així doncs, us detallem com es desenvoluparan aquestes activitats:
  • 11a LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA 2019-2020. Es continuarà amb tota normalitat amb els lliuraments i veredictes previstos.
Pel que fa al lliurament de premis, que s’hauria fet en el transcurs del FOTOCAT, es farà la tramesa, al domicili dels guardonats, de les medalles i/o diplomes als que n’hagin estat mereixedors.

• DISTINCIONS DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE FOTOGRAFIA. Als fotògrafs que fins a l’anunci de la cancel·lació del FOTOCAT hagin formalitzat la corresponent sol·licitud se’ls donarà l’opció de fer-los-hi arribar el reconeixement amb tramesa a casa o d’ajornar el lliurament per fer-lo en el transcurs del FOTOCAT 2021.
Recordem que les distincions per aquest any es poden demanar fins el dia 10 de juny però, qui les demani a partir d’ara, s’entendrà que vol rebre la distinció aquest any a casa. Qui vulgui ajornar el lliurament al FOTOCAT 2021 haurà de fer la sol·licitud a partir de l’esmentat dia 10 de juny, amb el benentès que aquestes distincions apareixeran en l’Anuari 50mm del 2020 si se’ls hi fa arribar a casa aquest any o al del 2021 si s’ajorna el lliurament al FOTOCAT del proper any.

• XXVI CERTAMEN FOTOGRÀFIC FCF “PREMI CATALUNYA DE FOTOGRAFIA 2019”. El veredicte es farà normalment com estava previst i es publicarà el resultat oportunament i, als deu finalistes que se’ls lliurava el guardó durant FOTOCAT, se’ls trametrà a casa i, pel que fa al guanyador del Premi Catalunya, se li farà el lliurament del seu premi en el transcurs del FOTOCAT 2021.

• ANUARI 50mm 2020. S’editarà, com és habitual, a la tardor i es farà arribat a tots els federats per tramesa postal. Com és costum s’hi publicarà el Premi Catalunya, les Distincions de la FCF dels que hagin volgut rebre-les aquest any a casa seva, les Distincions de la CEF i de la FIAP i els finalistes de la Lliga Catalana de Fotografia.

• 10è CONGRÉS DE JURATS DE FOTOGRAFIA DE CATALUNYA. Actualment estem treballant per poder organitzar el congrés, que s’hauria d’haver celebrat en el transcurs del FOTOCAT 2020, en format virtual. Anirem informant oportunament la data o dates en que tindrà lloc, els ponents que hi intervindran i el format en que es desenvoluparà.

Esperem que entengueu que dins de l’excepcionalitat de la situació que ens ha tocat viure intentem seguir desenvolupant totes les activitats habituals de la FCF, adaptant-nos, això sí, a les limitacions que ens imposa aquesta situació totalment inesperada.
No cal dir que esperem els vostres suggeriments i comentaris que, segur, ens ajudaran a treballar amb més encert en pro de les nostres entitats i socis federats i, com no, de la fotografia. Nosaltres no oblidem mai que, al capdavall, la FCF sou tots vosaltres.

Cuideu-vos molt i, com sempre diem, i ni que sigui dins de l’excepcionalitat en que vivim, GAUDIM DE LA FOTOGRAFIA.

Junta Directiva de la FCF