COMENÇA LA 8ena LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA

COMENÇA LA 8ena LLIGA CATALANA DE FOTOGRAFIA
20/09/2016
El proper 1 d'Octubre Comença la 8ena Lliga Catalana de Fotografia
(Recordeu que és un concurs per a Socis de la Federació Catalana de Fotografia que ho desitgin.)

Hi haurà vuit convocatòries una per mes desde Octubre a Maig. En cada una d'elles només es pot presentar una fotografia. Tema lliure .
Les obres es presentaran en arxiu jpg. MIDES: 1024 píxels de base si el format de la imatge és horitzontal; 768 píxels d’alçada si el format de la imatges és vertical a 72 dpi de resolució.
Les imatges s’enviaran des del WEB: www.federaciofotografia.cat, en la secció “Racó del Soci”. Cada soci accedirà amb el seu correu electrònic i una clau d’accés. (Les fotografies que portin el nom del autor es desqualificaran)
Totes les fotografies han de ser preses del propi autor. Cada autor es responsabilitzarà totalment dels drets d’imatge i de qualsevol possible reclamació. Atenció: No s’admetran fotografies presentades en anteriors edicions i/o convocatòries.

Recordeu que la data límit d’admissió serà les 23.59h del diumenge del segon cap de setmana de cada mes. La data límit que es publicarà al web que és el dilluns, no estarà mai inclosa.

Es faran 8 veredictes, des del mes d’octubre de 2016 fins al mes de maig de 2017. Els veredictes l’efectuaran persones alienes a la FCF, d’entitats, associacions, col·lectius o professionals relacionats amb el món fotogràfic.

El Jurat estarà composat per:
Juan Antonio Palacios, (Euskadi): www.juanantoniopalacios.com
Juan Luis Durán Guinot, (València): http://www.juanluisduran.com/
Reha Bilir, (Turquia): www.sillesanat.com
John Law, (Reino Unido): http://www.johnlawphotography.co.uk/
Ana Abrao, (Portugal): www.anaabrao.com
Marija Milovanovic Maksimovic, (Serbia): https://www.facebook.com/marimaks

A cada obra que concursi, cadascun dels membres del Jurat li atorgarà una puntuació entre 10 i 3 punts. Hi hauran dues classificacions; una d’autors i una d’entitats. Per a la classificació d’entitats, només es tindran en compte les puntuacions dels 5 primers classificats de cada entitat a cada convocatòria.

Premis i Reconeixements: Obtindran Medalla de la FCF els cinc primers autors classificats i les tres primeres entitats classificades. També rebran diploma fins el 10 classificat d’entitats i fotògrafs. Les puntuacions de l’última convocatòria la de Maig es faran públiques en la Revetlla de Juny 2017 juntament amb el lliurament de Premis. Aquest concurs està reconegut per la Federació Catalana de Fotografia, i serà puntuable per a la classificació per a l’obtenció dels títols AFCF, EFCF i MFCF amb número (2017/02).

La puntuació que s’atorgarà en aquest concurs serà la següent:
  • A les classificacions de cada una de les 8 convocatòries, els autors que obtinguin la millor puntuació, rebran 1 punt de la FCF.
  • A la classificació final, 1r Classificat: 4 punts FCF. 2n Classificat: 3 punts FCF. 3r Classificat: 2 punts FCF. Del 4t al 10è Classificat: 1 punt FCF
Si es donés el cas que al final de la Lliga haguessin en primer lloc més d’un autor amb la mateixa puntuació, els sis membres del Jurat decidiran qui es el guanyador absolut.

L’autor/a guanyador/a d’aquesta 8a Lliga, a més de la Medalla d’Or i diploma de la FCF, rebrà una càmera Olympus EM10 MARK II + 14-150mm. (Deferència de Olympus Iberia, S.A.U.)
Totes les obres que hagin concursat a cada veredicte, seran exposades al web de la FCF, amb el nom de l’autor i la puntuació obtinguda. Els 10 primers classificats al final de la lliga, hauran d’enviar una imatge en alta resolució que formarà part de la fototeca de la Federació amb un mínim de 3000 píxels de costat i a 254 dpi i amb la quals es faran exposicions a ser possible internacionals, publicació a la revista 50 mm de la FCF, audiovisual per a la Gala i altres esdeveniments.

Desitgem entre tots aprendre, gaudir i compartir durant uns mesos de "l'amistat mitjançant la fotografia"