24HOURPROJECT A BARCELONA EL 07 D'ABRIL

Notícies » 24HOURPROJECT A BARCELONA EL 07 D'ABRIL
24HOURPROJECT A BARCELONA EL 07 D'ABRIL
29/03/2018
24HourProject a Barcelona es una iniciativa que promou documentar les 24 hores d'una ciutat en el mateix dia, des de qualsevol part del món.

El projecte va nèixer al 2012 a partir de dos fotògrafs que van  documentar tot un dia de Nova York i Los Ángeles, respectivament. Any rere any, la gent s'ha anat sumant. En 2017 vam ser més de 3.000 persones que vam participar des dels cinc continents. Professionals de la fotografia, gent aficionada... En principi, el projecte s'emmarca en la fotografia de carrer, adaptada a les condicions de cada part del món.

A més, el projecte, que és sense ànim de lucre, té una finalitat social. Tot allò recaudat en exposicions, llibres o marxandantge es lliura íntegramente a una ONG, que canvia cada any segons el tema escollit. Aquest  any, on el tema és 'Dones', es col·laborarà amb una ong índia que treballa per ajudar a les nenes en condicions desfavorides. Renzo Grande, un dels fotògrafs que va començar el 24HourProject, viatjarà fins allà per impartir un curs de fotografia a les nenes, i documentarà les 24h de l'entitat.

En aquest 2018, el 24HourProject se celebrarà el 7 d'abril. Tota la informació la podeu trobar a www.24hourproject.org